Fontos tudni, a keresőmarketingben hol a start

Amikor az ügyfél beront egy reklámügynökség ajtaján, azzal a szándékkal teszi, hogy mindent egy falatban, pár óra alatt nyélbe üt. Később, amikor kezdi megérteni, hogy a keresőmarketing nem ennyire egyszerű, mármint nem lehet egy sima szerződésre bízni a dolgot, akkor már visszakozni kezd, hogy neki ehhez nincs türelme, sem ideje. A keresőmarketing esetében rengeteg információ begyűjtésére van szükség, amit csak az ügyfél vagy annak az alkalmazottai tudnak átadni. A weboldalakkal kapcsolatos minden apró részletet szükséges megtudni ahhoz, hogy a megfelelő döntéseket hozzák meg.

A siker érdekében mindent ellenőrizni és javítani szükséges, még akkor is, ha az ügyfél állítja, hogy minden rendben van. A Google algoritmusok rengeteget változtak az utóbbi időben, az állandó frissülések büntetéseket vonhattak maguk után anélkül, hogy erről a honlap tulajdonosa értesítve legyen. A keresőmarketingben pedig egy büntetett oldalt sokkal nehezebb kezelni. Ezért nagyon fontos minden indulásnál a közös megbeszélés, az indulópont és a cél előzetes leszögezése.